Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2009

Συνεργασία με το Καρδίτσα Blog

Αν κάποιος θέλει να δημοσιεύσει ένα άρθρο του μέσα από το Καρδίτσα Blog, μπορεί να μου το στείλει και θα το δημοσιεύσω. Φυσικά το κείμενο δεν πρέπει να εκθέτει τρίτους. Απαραίτητη προϋπόθεση επίσης, το κείμενο να είναι υπογεγραμμένο με ονοματεπώνυμο.

Το θέμα μπορεί να είναι οτιδήποτε.

Πολιτιστικά – εκδηλώσεις, επιμέρους ή συνολική κριτική, πολιτικά (κομματικά δεν θα το πρότεινα αλλά δεν απαγορεύονται), αθλητικά, κοινωνικού ενδιαφέροντος…

Γενικά, οτιδήποτε μπορεί να ενδιαφέρει έστω και έναν συμπολίτη μας!

Μέσα στα σχέδια μου για το προσεχές μέλλον είναι και η συνεργασία μου με μερικούς από εσάς, έστω και αν δεν συμβαδίζουμε πάντα ιδεολογικά.

Για την ώρα, στα πρώτα βήματα του Καρδίτσα Blog, θα πρέπει να φέρομαι εγώ ως ο αποκλειστικός εκπρόσωπος του ιστολογίου. Το θέμα είναι καθαρά νομικό και θα το εξηγήσω αναλυτικά σε μελλοντικό δημοσίευμα.

Μερικές πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε στο δημοσίευμα του Olympia.gr:

http://olympia.gr/2009/01/08/legislation-greece-blogs/


Επίσης, αν και η επισκεψημότητα παραμένει χαμηλή ακόμη (δεν συμπληρώσαμε ούτε καν 3μηνο) αν φτάσουμε κοντά στις 100-150 επισκέψεις ανά ημέρα ίσως προστεθεί ξεχωριστό κομμάτι για δωρεάν αγγελίες μιας που αυτό ενδεχομένως ίσως βοηθήσει συμπολίτες μας σε ανάγκη.

Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου στο email karditsablog@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου