Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2009

Το νομικό πλαίσιο λειτουργίας των Blogs.

Αγαπητοί αναγνώστες,

Πολλοί από εσάς που διαβάζετε αυτές τις γραμμές, διατηρείτε κάποιο δικό σας ιστολόγιο (blog) ή σκέφτεστε να ασχοληθείτε ενεργά με κάτι αντίστοιχο στο μέλλον.

Ένας από εσάς είμαι κι εγώ με το Καρδίτσα Blog.

Έκανα λοιπόν μια μικρή έρευνα σχετικά με την νομοθεσία και τους κανονισμούς μέσα στο φάσμα των οποίων πρέπει να κινείται ένα ιστολόγιο.

Αν και η έρευνά μου δεν έχει τελειώσει ακόμη (περιμένουμε φυσικά τις αλλαγές της νέα κυβέρνησης πάνω στο θέμα) ομολογώ πως το www.olympia.gr έχει κάνει μια πολύ αξιόλογη δουλειά πολύ πριν από εμένα.

Σας παραθέτω λοιπόν σύνδεσμο προκειμένου να ενημερωθείτε σχετικά με το τι μπορείτε να κάνετε και τι όχι σε ένα blog. Πρέπει να είμαστε όλοι πολύ προσεκτικοί με τις δημοσιεύσεις μας.

Είμαι σίγουρος ότι σε πολλούς ίσος φανεί χρήσιμο και γιατί όχι, ίσως σας γλυτώσει από μελλοντικά προβλήματα.

http://olympia.gr/2009/01/08/legislation-greece-blogs/

Πηγή: www.olympia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου